Wednesday, November 6

Struggles of changing blog adress

Va taip vat ir nutinka, sugalvoji vieną dieną pasikeisti savo url adresą, šiaip sau, nes senas atsibodo,o tada supranti kokią klaidą padarei.

 Visų pirma, persigalvoti nebegalima. Taigi iš savo seno adreso golddusts.blogspot.com nusprendus pasikeisti į ruthgoesto.blogspot.com supratau, kad senojo nebesusigrąžinsiu, nes berods kelių dienų bėgyje patikrinus, na ar dar senas adresas neužimtas... well yeah, jis JAU buvo užimtas. Liūdna kai sužinai, kad kažkas jau naudojasi tavo taip ilgai kurtu, savaite užtrukusiu sugalvoti adresu. 

Ne gana to, jei teko naudotis bloglovin, o jeigu ir dabar naudojatės tai žinokit, kad ten galit pakeisti tik blogo pavadinimą, bet url... deja, ne. Aš būdama šviežia, nežinodama kaip bloglovin'e viskas veikia sugalvojau, kad senąjį ištrinsiu ir priregistruosiu naują blogą. O taip mergaitės ir berniukai aš praradau savo mylimus 50 skaitytojų. Labai nefaina... todėl sumasčiau parašyt į jų support centrą verksmingą laišką, maždaug: chebra grąžinkit man mano skaitytojuuus! Ok, atsakymą gavau labai operatyviai, bet... Moteris - robotas man praneša, kad ką dabar turiu padaryti tai į savo blogą senuoju adresu parašyti post'a pranešantį, kad keisiu adresą ir to įrašo nuorodą nusiųsti jiems. Kaip po velnių aš jums senuoju adresu parašysiu kažką, jei adresas jau seniai pasisavintas! Na taip, kyla klausimas, kodėl  aš to nepadariau prieš pakeičiant? I don't know, ne visiems lemta apgalvoti prieš priimant sprendimus, o aš tokia. 

Todėl rašau šį įrašą ir bandysiu tai nusiųsti jiems, tikiuosi jie nesivargins išsiversti to, ką čia parašiau ir užskaitys tai, kaip pranešimą to, ką aš jau padariau prieš kelis mėnesius.

No comments:

Post a Comment