Sunday, August 24

Guliverio kelionės: Pietų Prancūzijos - Italijos Rivjera, pirma diena

Šiais metais su tėvais atostogauti nusprendėme mums netradicišku būdu. Ankščiau visuomet keliaudami savo transportu, dažniausiai po kaimynines baltijos valstybes, šį kart pasirinkome kai ką šiek tiek neįprasto - tolimą kelionę į Europos pietus. Kelialapį užsisakėme iš Guliverio kelionų likus vos šešioms laisvoms vietoms.

Kelionę pradėjome 3:30 ryte pajudėdami nuo Forum Palace aikštelės Vilniuje, kitas sustojimas buvo Kaune. Atvykus į Kauną, autobusas buvo užpildytas pilnai, nei vienos laisvos vietos, o tai palengvina darbą gidei ir visai mūsų grupei mąstant apie atsilikti ar pasimesti mėgstančių žmonių kontingentą, šiuos pastebėti dingus bus žymiai lengviau.

Būdami tikrais ‘travelers on a budget’ o gal tikrais lietuviais arba tiesiog taupiais, centus skaičiuojančiais žmonėmis, nusprendėme, jog valgymas kavinėse, o tuo labiau restoranuose, kasdien kelis kartus yra ne mums, todėl prisidėjome maisto kaip mūsų gidė Irena pasakė ir sau ir draugui ir kaimynui. Taip tai yra šioks toks papildomas rūpestis, bet pasiplanavus ir pasiskaičiavus toks sprendimas mums sutaupys nemažai pinigėlių.

Taigi pirmoji diena yra skirta grynai kelionei su sustojimais kas kelias, dažniausiai 3, valandas degalinėse ar pakelės kavinukėse Lenkijoje. O kad kelionė neprailgtų džiaugiuosi, kad su savimi turiu kompiuterį, ilgą muzikos grojaraštį ir rugpjūčio mėnesio IQ žurnalą. Kaimynai aplink dar turi ir įvairių galvosukių, kryžiažodžių ar sudoku leidinių. Tai taip ir judi į priekį, paskaitai, parašai kažką, paspoksai į Lenkijos kaimų ir miestelių panoramą, tiksliau gatves perkrautas reklamos stendų, iškabų ir viso kito kas tik rėktų užeik čia, pirk čia, apsistok čia ar kita.

Galiausiai jau naktį pasiekėme Berouno miestą Čekijoje. Apsistojome Best Western viešbutyje esančiame tik 400 metrų nuo centrinės miesto aikštės. Viskas būtų labai gerai, jei internetas veiktų ir kambariuose ne tik registratūroje... Rašydama šį įrašą jau galvoju apie sunkų ateinantį rytą, nes keltis reikės jau po mažiau nei 6 valandų. Su mama nusprendėm, kad ryte kelsimės ankščiau, kad dar prieš pusryčius nueitume apžiūrėti miesto. O 7:50 jau paliekame Berouną ir judame link Lichtenšteino.