Wednesday, March 27

Grįžau. Trumpam

Yay aš ir vėl čia! Jo atostogos prasidėjo, o aš nieko naujo nesugebu parašyti. Na bet nenoriu čia jūsų atsiprašinėti ar teisintis, pasidžiaukime akimirka, kad aš grįžau :D. Turbūt šitos mano atostogos pirmos tokios, kai per visas šias dienas tik 1 diena sėdėjau namie ir nieko nedariau, visomis kitomis įvairiausi meet'ai, visas dienas kur nors mieste prasitrinu. Bet viskas gi dėl kilnaus tikslo :D Kaip jau kažkada minėjau įraše, aktyviai dalyvauju Mokomajame Europos Parlamente ir iniciatyvioji Mep'ininkų Vilniečių dalis šį kart nusprendė, kad mums reikia Vilniaus tarpinės sesijos, kuri bus daugiau nei awesome! (P.S. aš greičiausiai pirmininkausiu politinei grupei, how about that? Aš - pirmininkė!) Todėl visas dienas ir lakstau pirmyn atgal, visokie organizavimai ir taip toliau. Rytoj filmuosime reklaminį klipuką MEP'o populiarinimui, tikiuosi aplinkui bus fotoaparatų tai galbūt parodysiu keletą nuotraukų iš "už kadro".


Iki greito susitikimo... tikiuosi...

2 comments: