Sunday, November 4

The Blogger Tag*

Tai dėkui dviem panelėm Jurgitai ir Eglei, kad mane užtag'ino ir įtraukė į šitą žaidimą, o apie patį žaidimą, pradėkim nuo taisyklių:

1.Kiekvienas užtag'intas žmogus turi parašyti 11 faktų apie save./ Each person tagged must post 11 random facts about themselves.
2. Jie turi atsakyti 11 klausimų prieš tai užtag'into bloger'io./They must answer the 11 questions posted by the previous blogger.
3. Taip pat jie turi sukurti savo 11 klausimų./They must create 11 more questions to ask their tagged bloggers.
5. Jie turi užtag'inti 11 bloger'ių su mažiau, nei 200 sekėjų./They must tag 11 bloggers with less than 200 followers.
5. Bloger'iams būtinai reikia pasakyti apie užtag'inimą./The bloggers must be told.
6. Jokių būdu negalima užtag'int žmogaus, kuris tave užtag'ino./No tag backs.

 
11 faktų apie mane./11 random facts about me:
  • Man lengviau bendrauti su vaikinais negu su panelėm gal dėl to, kad būdama maža kieme neturėjau draugiu mergaičių, visada po medžius karstydavomės ir po apleistus garažus landžiodavom su vyrukais :D
  • Nevalgau miško grybų tik rinkt juos mėgstu.
  • Visada norėjau augint žiurkę.
  • Labai bijau ateities, kada reikės sėst ant savo užpakalio.
  • Dievinu makaronus, galima sakyt kai kaskart jų pasidarau tai visą keptuvę viena galiu ir suvalgyt.
  • Visada manau, kad aplink mane yra daug manęs nemėgstančių žmonių.
  • Turiu begales utopinių svajonių.
  • Sunku pripažint, bet esu materialistė...
  • Ginčas - man sportas.
  • Nemoku dainuot, visiškai, absoliučiai :D
  • Mėgstu dalyvauti įvairiuose projektuose, lendu visur, kur tik galiu.
O kadangi mane užtag'ino dvi panelės tai dėkoju Eglutei už klasimus, bet pirmoji paklausė Jurgita, tai jai ir atsakysiu ^^

Jurgitos klausimai:
Jei žinotum, kad tau liko gyventi mažiau nei mėnuo, ką darytum?/If you know it's your last month in this earth, what  would you do?
O turbūt iš pradžių tai visiems pasiskelbčiau, nes tokia esu :DDD, tada truputį pažliumbčiau, o tada eičiau daryt kąąą noriu, grynai. Sunku net nusakyt kiek ir ko pridaryčiau, bet nujaučiu, kad bent už tai, ką turiu galvoj, pusę to mėnesio tektų prasedėt areštinėj :DDDDD
 Kas geriau - suknelė ar džinsai?/Which is better - dress or pair of jeans?
Džinsai, nes mėgstu paprastai rengtis, jeigu kalbam apie paprastą kasdienę aprangą. O suknelės man pradeda patikt kai noriu apsirengti mandriau ar šiaip vat užeina tokia nuotaika.
Ką gali daryti geriau nei kiti?/What you can do better than others?
Nei kiti... hmmm žiūrint kas tie kiti, bet jau jei kalbant apie mano aplinkos žmones tai manau, kad sugebu objektyviai ir kritiškai vertinti įvairias situacijas ir greit iškilusioms problemos rasti tokius pat greitus sprendimus.
Tavo didžiausia mados ikona./Your biggest fashion icon?
Kažkaip dabar... sugluminai mane, nes neturiu tokios vienos, bet labai mėgstu Olsen dvynes bei  Victoria Beckham.
 Kas padaro tavo dieną laimingesne?/What makes your day better?
 Kai mane prajuokina. Mėgstu juoktis iki tiek kad net raumenis pradeda skaudėt.
Jei būtum gavus kokią nors superinę galią, kokią pasirinktum ir kodėl?/You get given one magical/super heroesque power. What would you choose and why?
BŪT NEMATOMA 100% ! Nes galėčiau daug kur prasmukt, daug slaptų pokalbių išgirst :D
Kas tave jaudina pačiam gyvenime?/What gets you excited about life?
Jeezau koks mandras klausimas... Ne tikrai truputėlį nenoriu nesamonės parašyt :DD sorry negaliu atsakyt.
Kaip apibūdintum savo ateity trejais žodžiais?/ How would you describe your future in three words?
 Linksma, Laiminga, Įdomi(?)
Kas tave priverčia nusišypsoti?/ What makes you smile?
 Kai pamatau Lietuvių beraštiškumą įvairiuose skelbimuose ant stulpų. Arba 9gag'as :DD
Kodėl pradėjai kurti blog'ą?/ Why did you start a blog?
 Nes man patinka rašyti :) o ir manau, kad mano gyvenimas nėra toks nuobodus :DDD tai galvoju va gal kam bus įdomu paskaitinėt :DDD
Tavo mėgstamiausias blog'as./ Your favorite blog.
Nėra tokio vieno :)
 
Mano klausimai jums! (bus tokie truputėlį nurauti)
  • Ar turit namie augintinių?
  • Koks žmogaus charakterio bruožas tau yra nepakenčiamas?
  • Ką savyje pakeistum?
  • Svajonių valstybė?
  • Ar buvo toks filmas, kuris tave sukrėtė ir privertė susimastyti?
  • Paskutinis įvykis privertęs tave raitytis iš juoko?
  • Kokias valstybes esi aplankęs/ius?
  • Kada ir kaip supratai, kad Kalėdų senelis neneša dovanėlių? (sorry jei kažkam katik sužlugdžiau vaikystę)
  • Kokios profesijos atstovu/e save įsivaizduoji ateityje?
  • Kam negali pasakyti ne?
  • Šiuo metu daugiausiai tavo klausoma daina?

O aš tag'inu JUS:
http://dorube.blogspot.com/












No comments:

Post a Comment