Wednesday, September 19

Long time no see!

Jo pagal pavadinimą turbūt supratot, aš grįžau ! Yay ! Wuhuu... fun ... anybody? Turbūt jum tai net nerūpi :D bet man rūpi :D Neeees nauji mokslo metai kaip nauji ratai, o su naujais ratais atvažiuoja ir nauji privalumai ( na aišku ir papildomas rūpesti, bet that doesn't count... :D) Tai va iš tiesų tai džiūgauju čia ne dėl to, kad man būtų labai linksma, tačiau pastarosiom dienom turiu puikią naują vietą kurioje žiauriai išsikraunu fiziškai , bet taip pasikraunu emociškai, kad net neįsivaizduojat. Leiskite jus supažindinti su ŠOKIAIS!
Jau ir ankščiau daug svaigau apie šokius. Na taip, jau 9 metai iš eilės šoku tautinius, bet man pabodo, norėjosi kažko naujo, kažko labiau impulsyvesnio ir linksmesnio man pačiai. Taigi nuo šių metų pradedu lankyti house'a. Kodėl house'as? Šitas šokis tiesiog man prilipo po vos vienos vienintelės nemokamos treniruotės. Per tą pamoką išmoktus žingsnelius dar pusę metų į priekį atsimindavau ir vis suskambus kokiam geram house'o beat'ui pradėdavau būtent jais ir judėti. Treniruotę turėjau lygiai prieš vienerius metus tačiau tada nelabai turėjau galimybės šokti :\ Bet šiais metais atsiveria naujas baltas lapas mano šokių istorijoje!
Ir taip aš visa užsidegus šokti staiga suvokiau, wait a sec' , o kur aš šoksiu? Studijų tai Vilniuj begalės... O tada prasidėjo medžioklė !
Pirmoji studija buvo Hoppers







Studija, tarp kitko, dabar dar labiau pasikeitus yra ir sofkutės atsipūsti :DDD Na, o apie pačią studiją. Į treniruotę ėjau pas šokio pasaulyje gerai žinomą Lauryną (nuotraukoje). Mūsų tenai buvo 4rios panelės, nustebau ko taip mažai na bet tebūnie :D Laurynas viska paaiškina labaaai suprantamai. Jis pradėjo nuo pačiu elementariausių judesių to vadinamo basic'o , kad mes išmoktumėme valdyti skirtingas kūno vietas, jausti save, kas yra labai svarbu. Beje pirmoji treniruotė norint pas juos pabandyti buvo ne nemokama, o 20lt. Na bet tikrai nesigailiu sumokėjusi :)

Antras buvo šokių centras Ro











Apie Ro. Atėjus, šiltai sutiko. Iš tiesų iš visų lankytų studijų Ro patalpos sužavėjo labiausiai tikrai superinis interjeras tokio tipo studijai. Į house'a ėjau pas Marių Eidrigevičių arba tiesiog - Arni :) Labai fainas mokytojas žino daug ir yra užsidegęs tai perduoti kitiems :D Beje ir mūsų šokančių jau buvo daugiau, kokie 10-12. Žinokit tikrai būčiau likus Ro jei ne vienas dalykėlis. Arnis aiškina daug greitai ir ... kad jį pagauti reikia arba priprasti, arba jau bent metelius būti pašokus. Na bent man žaliai tai pasirodė būtent taip :)

Trečioji ir paskutinė studija Skillz







ir štaaaai studija kurią ir pasirinkau! Kodėl? Nes Vaiva yra pati pati pačiausia mokytoja! Man jos metodai tiko patiko ir atitiko viską ko aš ieškojau :)) Šiaip pati atmosfera studijoje yra kažkokia... svetinga? Ten atrodo tavęs visada laukia, o ir sutinka labai šiltai. Salė erdvi telpa daaaug žmonių :DDD ironiška, bet gal todėl jų ten tiek daug ir yra, nes skillz'uose nebe 4 ar 10 šokėjai ten jų visas PULKAS gal kokie 50. Na gal ir ne tiek daug, bet dėl vietos prie veidrodžio, kad ir koks jis ilgas bebūtu, reikia pakovoti :D Bet kadangi Vaivutė tokia geeera mokytoja tai eilės juda ir vis keičiasi :D nes jų per visą salę susidaro kaip minimum 3 :DDDDDD Tai jei kada galvotumėt, kad ir jūs visai norėtumėt pabandyti šokti house'a tai skillz'us patariu pasibandyti :) Gal jums patiks lygiai taip pat kaip ir man !
O čia Vaivos choreografijos video kuris man labaaai patinka, o gal čia tiesiog muzika... Na bet house'as nuo šiol užtikrintai užėmė nemažą vietą mano širdyje ! Enjoy :)




No comments:

Post a Comment