Friday, April 20

Packing, packing, packing!

Taigi nagi va gi na :DDD grįžau aš šiandien po pamokų ir visąąąą dieną kuičiuos prie lagaminų ir krepšių, tai susikraunu tai vėl išsikraunu, nes pamirštu ką nors įdėti, tada sugalvoju, kad man visdėlto to ar ano gali prisireikti ir neapsisprendžiu imti su savim ar visgi palikt lagamine ;DDD Dariaus ir sarašą daiktų, bet aiii... kažkaip nekažką jis man padeda :D Labai nemėgstu viso to pakavimosi ir nervinimosi ar kažko tik nebūsiu pamiršus (na ir aišku kaip viiisad, atsimeni tik prieš pat lipdamas į autobusą ar kaip šiuo atvėju greičiausiai bus - traukinį :D).




Beto atsidarius lagaminą radau siurprizą :D mamos kažkadaisę megztą labai fainą megztinuką, kurio aišku aš nenešiojau nes man jis atrodė negražus. . . Nu toookia Lenke pasijutau, kad jo nenešiojau, o jis toks minkštuuutis, švelnuuus, take a look:




Vėliau, po darbo grįžus mamai, važiavom į Akropolį pirkti lauktuvių. Ugne jei matai, tai žinok, aš pagalvojau , kad 1 sąsiuvinio bus per mažai todėl pajamiau 3 :DDD Kam sąsiuviniai į Rusiją? Na matot tokie įpatingi natų sąsiuviniai kaip pas mus, pasirodo, Rusijoj nepardavinėjami, tad štai ko užsiprašė Ugnė.



O čia 1 kg ir 720g saldainių visaaai jų šeimai ! Kartais net aš moku būti dosni (iš mamos kišenės, žinoma :DDDDD) P.S. Ugne, jei kanors pasakysi ar parodysi tėvam ankščiau laiko, saldainius matysi kaip ausis, pakeliui, traukinį pro langa išmesiu...nors ne, PATI SUVALGYSIU, hehehe !


Na ir toliau vyko rūūūūbų krovimasis. Rūbai tai rūbai, bet man įdomu kaip aš sukišiu savo kaliošus į lagamina, kai ten vietos jau ir taip hmmm čiut čiut liko :DDD Teks imt po pažastim... arbaaa linksmiausia dalis, bandymas užsegti lagaminą atsisėdus ant jo ir panašiai :DD






Jeaah, kosmetinė vos ne kaip pusė lagamino :)




No comments:

Post a Comment